Bedankt iedereen voor de leuke reactie's en natuurlijk voor de TC!
Nuelle schreef:
En dan zelfs 2 ballen in de bek!! Dat zie ik de mijne nog niet voor elkaar krijgen!!
(heb je hem gewassen thuis? Of zit je nu in een zandbak

)
Soms loopt ie zelfs met 3 ballen in z'n bek en dan zijn er 2 honden hun bal [eventjes] kwijt....die jat ie dan gewoon.

Hoe ie 't voor elkaar krijgt weet ik niet, maar m'n vrouw vindt dat helemaal niets, die is als de dood dat die achterste bal dan in z'n strot schiet....ik denk zelf dat dat bijna niet kan.
We hebben 'm niet gewassen, maar gaat meest een uurtje in z'n bench en er ligt dan inderdaad meest een vrachtwagen zand in de kamer de andere dag.
Maar ach, even met de stofzuiger erover heen en 't is weer weg en na een dag is ie 't meeste zand dat ie bij zich had ook wel weer kwijt.
__Erik__ schreef:
van mij mag je een week lang TCs krijgen!

__Erik__ schreef:
Zowww, da's alvast één dag

Ik ben al blij zat met 'maar' 1 TC.
Mendel schreef:
Lekker gespeeld met flink aantal mm's en wat open diafragma, smaakt mij...
Ik wilde eigenlijk de 2x teleconverter er nog tussenuit halen, maar er stond zo'n een knap windje[af en toe gewoon hard] dat ik bang was dat er zand in de camera zou komen bij 't verwisselen, dus maar gewoon met 400mm. m'n foto's gemaakt.
Wilde in eerste instantie eigenlijk kijken of er nog leuke vogels of zo rond vlogen daar, maar er vloog bijna niets, op een torenvalkje na die helaas niet dichtbij genoeg wilde komen.
bjornc schreef:
Mooie serie van een prachtbeest.
Wat honden betreft gaat er gewoon niets boven een Duitse Herder

Dit is inmiddels onze 5e Duitse Herder alweer en als 't aan mij ligt wordt de volgende ook weer een Duitse Herder.
Weet niet of m'n vrouw dat ook vindt, want ze heeft met deze soms moeite om 'm in toom te houden als ie aan de riem loopt en ook zij wordt een dagje ouder.
En eigenlijk is 't de hond van m'n vrouw....zij heeft 'm uitgezocht, zij laat 'm 't meest uit en gaat er ook hele stukken mee wandelen en fietsen.