Het is 22 aug 2025 12:32

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Viervlekjes waar je maar kijkt......
 Viervlekjes waar je maar kijkt......
BerichtGeplaatst: 21 mei 2013 13:56 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
nikkor schreef:
Voor mij is het genoeg geweest en iedereen denkt er het zijn van.

Misschien even aanvullend, de gehele serie die ik hier heb gepost en op mijn website staat is tot stand gekomen na 3 dagen vroeg op staan en uren aanwezigheid in de moerassen op de Teverenerheide in Duitsland. Als je zoveel uurtjes op één plek door brengt kom je wel eens wat tegen dat van de norm afwijkt. Zo ook de Viervlek waar je op doelt op dat andere forum.

Op sommige foto's lijkt het inderdaad zo dat er vleugeltjes zijn beschadigt, vooral op foto 5.

Ik verplaats en raak de diertjes NOOIT aan. Wel beweeg ik mijn hand af en toe zo dat ze de richting op gaan die ik wil. En daar is niks mis mee. Van aanraken en bij de vleugeltjes vast nemen zodat deze beschadigen is absoluut geen sprake.

En de duo-foto's. Op de Teverenerheide komen momenteel zoveel Viervlekken voor dat je ze wel eens met 2-3 tegelijk in de topjes van de jonge Dennen ziet zitten. Die staan daar massaal aan de waterkant en zelfs erin.

De beschuldiging dat ik diertjes beschadig is me dan ook zwaar op mijn dak gevallen en een belediging voor het vele werk dat ik erin heb gestoken.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Viervlekjes waar je maar kijkt......
BerichtGeplaatst: 21 mei 2013 20:59 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
:super reeks ik ga voor f5

groetjes pierre

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2