Vaag schreef:
Waarom in Tv stand gefotografeerd?
Zo te zien had je meer dan voldoende licht. Ikzelf zou dan voor Av hebben gekozen zodat je de scherptediepte kan beïnvloeden.
Compositie is goed, afrastering kan me niet storen. Kan denk ik nog wel wat contrast gebruiken.
Vind de eerste iets beter dan de tweede, daar groeit een andere koe uit haar kont....

Vaag bedankt voor je reactie,
Ja waarom, omdat ik wilde zien wat het effect van langere en kortere sluitertijden was is bij een bepaalde diafragma ........( ontdekken wat de camera doet )
Er was inderdaad genoeg licht, nu ik erover nadenk was had ik inderdaad beter voor de AV stand kunnen kiezen, hiermee had ik dan het onderwerp scherper kunnen krijgen en de achtergrond waziger ( correct me if I'm wrong ) dat bedoel je toch met scherpte diepte??????
Wat betreft het contrast had ik dit middels de camera kunnen verbeteren of middels Photoshop????
( als het middels de camera kan had ik dit dat kunnen verbeteren met het onder en overbelichten of???)
Hahahaha ja klopt groeit een koe uit de kont.......... Beter kijken dus de volgende keer