Na Tjibbe waren mijn konijntjes aan de beurt.

Ik heb geprobeerd wat met de tips te doen.
Ik kwam op het goede idee om het buiten te doen, nou geweldig met die wind

Na een ren gebouwd te hebben, de achtegrondset met de doek neer gezet te hebben moest er toch nog een hoop gebeuren. Het doek was toch wel erg doorschijnend maar ik kon het ook niet tegen een muur aan zetten omdat daar de ondergrond weer heel ongelijk was. Dus maar dubbel gedaan, hoop stenen erop zodat het bleef liggen, knijpers zodat hij dubbel bleef zitten en toen spontaan vond de zon het nodig om door te komen, dus parasol nog dr boven op.. En ik moest ook nog ergens in een krampachtige houding in die ren liggen op genoeg afstand van het doek. Konijntje in de ren, brokjes in mn zak, clicker erbij terwijl ik die camera ook nog probeer te bedienen word ik aangevallen door een zakkenroller (konijn) dus die weer geprobeerd van me af te krijgen en wachten totdat die goed ging zitten en dan natuurlijk eerst weer belonen dus voordat ik een paar goede foto's had..

Maar ach uiteindelijk nog wel wat uit gekomen.

En lekker met de konijntjes tutten is altijd leuk
Met Sil (het witte konijn) ga ik volgende week nog mee aan de slag omdat zij echt een top fotomodelletje is maar dit vandaag niet goed tot z'n recht kwam, omdat ze als laatste was, ik een beetje op was en ze met dr neus tegen mn lens is gekomen waardoor er een vlek op de lens zat en dit op de foto's nogal goed terug te zien was waardoor ik bijna alle foto's weg kon gooien.

Maar geeft niks want ik heb tijd zat (lekker lang vakantie) en hoe vaker ik dit oefen hoe beter de konijnen natuurlijk gaan luisteren en leren.
Wat trouwens wel relevantie info kan zijn (ja is ook voor het eerst

) dat de foto's van Sil met de telelens gemaakt zijn en de foto's van de andere twee met de kitlens. De volgende keer doe ik alles met de tele omdat ik merk dat ze toch wel erg uit verhouding komen op sommige foto's anders. Enige nadeel is dat nogal ver van het doek afzit en de ren enorm groot moet. Maar ach op afstand bedienbare konijnen zijn best handig.
Tijs zit er niet bij die heb ik moeten discrimineren omdat hij zwart is...
Nouja genoeg geluld, eerst een maar foto's van de koppies.
Exif: iso: 400
Sil
F4.5
1/1250
72 mm
1.

F 5.3
1/640
46 mm
Wieweet
2.

F5.3
1/320
40 mm
Sjors (ja zit nog erg in de rui..)
3.

F5
1/640
35 mm
4.

F5
1/400
35 mm
5.

Ja compo is niet zo best maar vond haar houding wel heel mooi en die snorharen
F4.5
1/1000
30 mm
6.

Dit met die brug vond ik ook wel geslaagd, jullie? Is misschien ook wel leuk om hier wat mee verder te experimenteren.
F4
1/1250
24 mm
7.

F4.5
1/1250
72 mm
8.

Ik heb nog wel veel meer foto's maar er is een max van 8 per topic als er interesse is maak ik nog wel een topic #2 aan.