Deva schreef:
Ik vind de eerste plaat veel mooier dan de tweede. Nou zeur ik bij jouw foto's wel vaker over vreemde randjes, jij lijkt er niet zo mee te zitten. De bewerkte foto heeft hier op sommige plekken donkere randen, op andere plekken lichte randen, het is het soort bewerking waar ik niet van hou. Geef mij maar het zachte van de eerste, al had daar de scherpte misschien iets duidelijker op een bepaald punt mogen liggen.
Ik zeg niks over CC, het zal best weer voordelen hebben, maar als ik zo'n berichtje van Frans hier lees, dan duizelt het me... ik snap er de ballen van

Nog genoeg te ontdekken bij CSx dus.
Deva bedankt voor je reactie, stel ik altijd op prijs.
Persoonlijk vind ik niet dat je zeurt over randjes, ik vind het aantal foto's met randjes overigens wel meevallen en inderdaad stoor ik mij er bij sommige foto's niet aan. Als ik het niet kan verklaren en anderen ook niet.
Ik heb dit geplaatst in fototechniek om het forum kennis te laten maken met Adobe CC, niet meer en niet minder en niet om een beoordeling van de foto. Daar is een andere categorie voor.
Misschien had ik geen voorbeeld moeten laten zien van een snelle bewerking met een pakket wat ik niet in huis heb. Mendel gaf dit goed aan en ik heb er nog op gereageerd.
Ik zal voortaan eerst nadenken voordat ik iets plaats, wat volgens mij interessant is voor het forum.
No hard feelings, moest mij toch even van het hard