De foto's zijn inderdaad wel wat aan de donkere kant.
Toch, voor de start vind ik het niet gek hoor

Zelf ben ik niet zo heel erg een flitsmens en technisch al helemaal niet hierin, maar ik probeer het wel eens.
Dan gebruik ik een cactus 5 triggerset en 2 flitsers die ik allebei op M zet. De hoeveelheid licht stel je in zoals je wilt en dat doe je naar eigen goeddunken.
Een tweede flitser kun je heel goedkoop aanschaffen. Dat kan een heel ander merk zijn want je gebruikt hem toch alleen op de Mstand bij triggers zoals bijvoorbeeld een Yongnuo van €69 bij cameranu of een oudere flitser die je nog hebt liggen.
Wat al gezegd is neem ik ook een hoek van 45 graden bij de ene flitser (met pluutje) die van schuin vooraf komt en ik richt de andere flitser (met softbox die ik los gekocht heb) vanaf de zijkant langs achter. Of ook schuin van voren. Ook dat probeer ik even uit. Ik let vooral bij het testen dat er geen hinderlijke schaduwen zijn. Een beetje zachte schaduw bij de neus vind ik niet erg, maar een harde schaduw stoort.
De strobist blogspot site, al eerder genoemd is een heel fijne site. Daar kun je echt veel uit halen.