Wederom dank je wel Wendy!!!!!
Ik word nu toch wat nerveus bij het lezen van al die lofwoorden...............
Zo'n 6 jaar geleden heb ik de echte passie voor de fotografie gevonden in het aanschaffen van de 400D.
Mijn uitrusting is erg smal maar mijn passie gigantisch breed.
Als ik de ruimte kan vinden om een morgen of avond(late middag) op pad te kunnen gaan, dan kan ik niet snel genoeg op de bedoelde plek zijn, zo kan ik me daar op verheugen.
Ik ben bijna door mijn actuele voorraad heen(heb wel nog wat archief materiaal voor de donkere maanden

) maar 1 kleine serie wil ik nog plaatsen voordat ik opnieuw op pad moet.
Dat is van de Oranje Luzernevlinder. Die heb ik wel al vaker fladderend gezien maar nog nooit dichtbij, wil zwijgen van voor de lens.................
Maar afgelopen woensdag heb ik er 2 uur over gedaan om een twintigtal platen te schieten van het vlinderke welk ik nog NOOIT op de plaat heb kunnen zetten.
Mijn kleren (gelukkig had ik oud materiaal aan) zagen niet uit van het over de grond schuifelen.
Ik moest(maar dat vond ik helemaal niet erg) alles in tegenlicht fotograferen om mijn schaduwbeeld te vermijden en zodanig de vlinder evt

te doen schrikken.
Ik heb er een drietal goed genoeg bevonden om te plaatsen...........
Mogelijk zullen er nog verbeterpunten zijn, maar alles bij elkaar genomen (de langzame 400D, de korte macro(50mm), geen statief) ben ik supertevreden.
Jullie zullen het zo meteen gaan zien..........................
Jo