Hoi, Hoi..;
Het is een beetje laat maar gisterenavond een beetje de tijd gevonden om de eerste opdracht te proberen. Bij gebrek aan lichtjes, een beetje in de weer gegaan met spiegels, bureaulampen en een waterspuit!

Het is niet het beste resultaat, maar mijn pc werkt niet mee, en krijg PS niet geopend dus kan ook niet in bridge goed vergelijken, maar het is denk ik 1van de betere

Wat vinden jullie van de eerste opdracht?
1e opdracht is een vrije opdracht. Maak een foto van wat je maar wil met bubbels in de achtergrond.
( zo zag mijn kamer eruit tijdens deze foto sessie)

De 2de foto ga ik zondag proberen te maken.
2e opdracht maak een foto van je lievelings dier,hobby, ding of persoon, met bijpassende bubbles.
Als je onderwerp te groot of onbereikbaar is (zoals een dolfijn ofzo) mag het ook iets zijn wat daar symbool voor staat.Heb er 2 geplaats. Mijn voorkeur gaat uit naar 1 omdat die net iets rustiger oogt, maar bij 2 zijn dan wat meer bokeh aanwezig.
Waarom dit voorwerp en de hartjes-bokeh?
wel, ik ben een jaar geleden ongeveer 5 maanden naar peru geweest, en vrij veel problemen gehad daar, maar de laatste 3 weken ginder, waren de beste in de hele tijd, en toen ben ik naar de machu pichu gegaan, de lama heb ik gekocht in cusco, het stadje van de Machu Pichu.
De Harjes staan voor hoe graag ik terug wil naar peru, en eigenlijk een beetje ben gaan houden van het suppermooie land!