Zo, topic aangemaakt. Morgen aan de bak
MAANDAGMorgen is vandaag en ik kon niet anders als een landschapsplaat maken met deze mooie luchten vandaag

DINSDAGVandaag raakte ik in gesprek met een meneer die met 2 buizerds over straat liep in Katwijk, om zo de meeuwenoverlast te bestrijden. Ben uitgenodigd om een keer langs te komen, maar mocht vandaag al wat foto's maken. Hier het resultaat.

Edit: het is trouwens een kleine woestijnbuizerd
En gelijk maar een edit, met toch een lichter oog en onder snavel iets verbeterd

WOENSDAGVandaag bizar drukke en lange dag. Vanmiddag 1 momentje gepakt voor mezelf en gelijk voor de themaweek. Een momentje rust

DONDERDAG"Ik mag geen 4-dagendip hebben". En wat gebeurd er dan? Geen inspiratie, haha.
Uiteindelijk gek idee maar uitgevoerd en vind hem uiteindelijk nog grappig ook.
Bij deze presenteer ik u:
FRUITSHOOT
Vergeef me de nog iets vlekkerige achtergrond. Ik heb ernstige ruzie met mijn clone-stempel na nieuwe installatie CS5 
Mijn eigenwijsheid wint... frustratiegehalte wel wat hoog nu

Maar geloof dat ik nu de goeie instellingen/brushsize begin te vinden. Wennen aan nieuwe mousepad is ook een uitdaging

Herziene versie van Donderdag: Fruitshoot 1.2

VRIJDAGMijn vriend al meerdere malen beloofd om zijn favo gitaar op de plaat te zetten, dus die heb ik vandaag als onderwerp gebruikt.
ZATERDAGVandaag een enorme dip in de creativiteit. Bij de monumentendag geweest en weer contact gehad met dezelfde meneer van de roofvogels. Ik heb mijn foto van dinsdag naar hem gemaild, als suggestie voor zijn website, en hij vertelde mij vandaag dat zijn vrouw nog contact met me zou opnemen

Ben benieuwd. Brutaal mens heeft de halve wereld
Vandaag wilde ik een creatieve foto van kasteel Keukenhof, maar het lukte me gewoon
niet. Vandaar nog een foto van een uil die ik heb genomen.

Mijn lesje voor een volgende themaweek toch wel al geleerd:
Trek een plan van te voren, dat scheelt een hoop frustratie (denk ik)
ZONDAGVandaag eens de uitersten van mijn schoenencollectie op de plaat gezet. Waarom?
Gewoon, omdat het kan
Me verder lekker uitgeleefd in photoshop

En de week is bij deze gesloten voor Annemiek. Was me het weekje wel zeg

Iedereen bedankt voor het kijken en het geven van je mening