Dank u beide voor de snelle reactie en leuke reactie
Sommigen hebben nadelen als :scheve neus, andere flaporen, enz.....
Dit meisje heeft een heel sterk punt: bijzonder mooie ogen , MAAR......ze heeft ook een nadeel : opgetrokken schouders !!
Ge moet de mensen nemen gelijk ze zijn, en je moet niet overal "een onnatuurlijke houding" als omschrijving gebruiken......
De mens is gelijk hij is, hij komt zo uit moedersschoot, en je moet dat aanvaarden zoals hij is.
Nu heeft ze haar handen naar beneden, dit is dus een gewone pose zonder zichtbare handen
De term : "onnatuurlijke houding " wordt op dit forum even vaak onterecht gebruikt, als de term "hard licht".............jammer
Toch ben ik tevreden van jullie 2 uw reacties......het is een eerlijke en menselijke houding gelijk ze geboren is en "helemaal niet onnatuurlijk"
Annemiek, ik weet dat je de term "onnatuurlijk" niet hebt gebruikt, maar uw uitdrukking "als geforceerd" is ongeveer hetzelfde en hierdoor dacht ik aan die term en heb ik er meer uitleg over gegeven
Nu heb ik meer uitleg gegeven bij mijn reactie, ik heb een dialoog trachten aan te gaan, hopelijk wordt dat weer niet negatief ervaren als : hij verdedigd zich weer