cfotografie schreef:
hoi hoi, ik moet voor maandag een foto opdracht van school doen en de opdracht is breng de herfst in beeld.
Dan begin je wel lekker laat aan je huiswerkopdracht

cfotografie schreef:
ik heb een paar vragen
1. hoe kan ik me camera Canon EOS 600 D het beste instellen op de volgende punten
Iso , Witbalans, P/A/M stand diafragma enzo.
Heb je al op dit forum gezocht op ISO, WItbalans en Diafragma. Het lijkt er op dat dit voor jou ook al teveel moeite is...
Als je geen verstand hebt van je camera en je de handleiding niet wilt doorlezen of je wilt het wel, maar je bent je handleiding kwijtgeraakt, zet dan alles in de automatische stand. De camera doet dan het denkwerk voor je. Een andere optie is om een compactcamera te pakken en daar je foto's mee te maken.
cfotografie schreef:
2. hoe fotografeer ik de volgende standen het best: (ze moeten allemaal gebruikt worden)
1. totaal
2.halftotaal
3. closeup
4. kikkerperspectief
5. vogelperspectief
Om je toch een beetje te helpen:
1. totaal: zo ver achteruit gaan dat alles er op staat
2.halftotaal: vanuit totaal iets naar voren lopen of inzoomen dat de helft er op staat
3. closeup: er nog dichter op kruipen, maar let er op dat je niet met je lens botst tegen je onderwerp
4. kikkerperspectief: van onderaf een foto maken
5. vogelperspectief: van bovenaf een foto maken
Wellicht kun je je kat die je hebt gebruikt voor de maandopdracht ook voor deze opdracht als model inzetten

cfotografie schreef:
3. wie weet leuke onderwerpen die ik kan fotograferen die toch met herfst te maken heeft.
Eerlijk gezegd vind ik dat dit iets is, wat je minimaal zelf moet kunnen.
Doe anders datgene wat een hoop anderen uit je klas waarschijnlijk zullen doen
klik