Bedankt allemaal!
Sjan schreef:
Hoe krijg je die er zo mooi op Ron?
Gewoon geluk hebben Sjan....foto is gemaakt vanuit de auto en dit valkje kon ik heel dicht benaderen.
Meest maak ik eerst wat foto's van grotere afstand als ik ze zie zitten, maar bij deze kwam ik aanrijden en zag ze vrij laat en dus stond ik gelijk al heel dichtbij.....anders probeer ik elke keer een heel klein stukje dichterbij te komen.
BertvanElten schreef:
Je moet ons toch ook eens leren hoe je die TV's zo kunt hypnotiseren dat ze netjes blijven zitten (of heb je tegenwoordig je hele auto gecamoufleerd?). Je krijgt het in ieder geval telkens weer netjes voor elkaar.
Hoi Bert,
Deze foto is van afgelopen maart en m'n auto was toen al wit en dat is ie nog steeds.
wil53 schreef:
niet ietsje teveel verscherpt?
Ik had [zoals ik meestal doe] het JPEG-bestand gebruikt om hier te plaatsen en die is bij nader inzien een tikkie aan de 'harde' kant, dus ik heb er een update bij gezet waarbij ik het RAW-bestand gebruikt heb......ik had 't JPEG-bestand maar heel weinig naverscherpt, Hoeveelheid 44% en straal 0,3.
korandoke schreef:
mooi, heb je hem helemaal erop ook ?
Heb ik wel, maar daarbij valt 't licht niet zo mooi op d'r koppie of ze kijkt net de verkeerde kant op, ze zit op een lelijke rood/witte plank en die foto's zijn in potretstand gemaakt, omdat ze er anders niet helemaal op pastte.