Thanks allemaal!
Gotchas schreef:
Blijf me iedere keer weer verwonderen hoe vaak jij ze te pakken hebt.
Ga haast denken dat je er eentje thuis hebt
Dan is m'n achtertuin plots wel een heel stuk gegroeid.
Laat ze maar lekker in 't wild rond vliegen, de meeste tv's die ik gefotografeerd heb zijn in Zeeland op de foto gezet en daar ben ik best wel regelmatig geweest[zit nu ook te twijfelen om wel of niet te gaan

].
Bijna alle keren dat ik daar was wilde er wel een tv[of meerdere] meewerken en rustig blijven zitten, of biddend in de lucht blijven staan.
Hier in de buurt zitten ze ook, maar die zijn wat moeilijker voor de lens te krijgen, maar is me ook een paar keer gelukt om daar wat leuke plaatjes van te maken, maar de laatste tijd willen hier niet echt meer meewerken......als ik met de vrachtwagen rij kom ik ze nog wel regelmatig tegen, maar als ik dan met m'n eigen auto en camera op pad ben verstoppen ze zich.
De GPS in m'n camera staat altijd aan, dus als 't goed is moeten jullie ook kunnen zien waar de foto's gemaakt zijn?
Wat betreft de scherpte van deze foto heb ik 't idee dat 't koppie wel scherp genoeg is, maar de vleugels wat minder, omdat ze de vleugels niet helemaal stil hield en de foto is gemaakt met 1/500 sec. en dat zal dan net te langzaam geweest zijn om ook de bewegende vleugels scherp te krijgen....deze foto is een aantal sec. erna gemaakt: