Fotografie is een prachtige hobby. Maar zeker in het begin is het helemaaaal niet makkelijk.
Je ziet een tafereel, je proeft de sfeer als je er bent. Maar hoe leg je dat vast, op de manier dat de foto gaat weergeven wat jij daar zag, en voelde. Dat is een hele klus...
Ik denk dat je hier een mooie lucht zag, mooi licht dat de bomen bescheen. Ik poef dat vooral als ik het stukje rechtsachter zie. De bomen die in de wind waaien, met de dreigende lucht erboven. Het pad dat door t veld gaat, en dat kleine hekje daar.
Wat weg had mogen blijven uit dit beeld voor mij, is het deel links, bomen in schaduw, de schaduw die ze op het gras werpen. Het stuk hek rechtsvoor, en het logo aldaar.

Ik denk: over het hekje voor je, een stuk naar rechtsvoor lopen, een stuk weg meenemen, en daar nog eens proberen. Verschillende standpunten proberen, zoek naar een mooie compositie.
Mijn tips: Veel kijken hier, naar wat anderen doen. Lezen wat de reacties zijn. Vragen wat je niet begrijpt.
Zelf fotograferen, foto's plaatsen (liefst met exif zoals iso, sluitertijd, brandpuntafstand, diafragma) de reacties in je op nemen en meenemen voor een volgende keer.
Laat logo's wat mij betreft weg, we zijn hier om foto's te beoordelen, logo's storen alleen maar.
Niet opgeven, het is een beetje een reis door fotografieland, maar brengt je op een mooie plek.

Ten slotte: lees eens iets over de gulden snede/regel van derden (Google).