Binnenkort plan ik een fotoshoot in samenwerking met de hondenschool waar ik ook training geef. Ik wou eens iets anders dan bos, strand,... Dus ging ik op zoek.
Mijn neef woont anti-kraak op een oude standplaats voor bussen: carwash, loodsen, benzinestationnetje,... Het is er allemaal ter beschikking, maar wel vuil en verlaten. Ik dacht dat dit misschien een leuk decor kon zijn voor foto's.
Ik ging er dit weekend met mijn eigen Mauro op prospectie. Mau kent zijn houdingen als de beste en is voor heel veel dingen te overhalen. Vandaar...
Alle foto's die hier onder staan, zijn in de loods genomen met behulp van een reflectiescherm.
Er komen nog andere reeksen, maar die ben ik nog aan het bewerken. Heel graag zou ik willen dat jullie me zeggen hoe die beelden op jullie overkomen, wat volgens jullie beter kan en hoe ik het best/beter een hond tot zijn recht kan laten komen in een dergelijke omgeving. Ik kon er nog uren fotograferen, want de mogelijkheden waren eindeloos (wat mij extra ambitieus maakt

), maar ik kon mijn hond niet uren laten poseren. Arm beest...
1.

2.
Update:
3.
Update:
4.
Update:
5.
Update: