Thanks allemaal!
billabong schreef:
persoonlijk als ik er een zo had geschoten zoals jij nu hebt gedaan kwam ik heel enthousiast thuis
Julia-V schreef:
Niet mee werken.....
Heel goed meewerken zul je bedoelen .
Deze foto was ik ook wel tevreden over hoor, maar dit was de enige keer dat wat behoorlijke plaatjes van een TV kon maken gisteren en meestal als ik daar ben komen ze wat vaker voor m'n lens.
Ook wat Kiekendieven gezien en ook wel foto's van gemaakt, maar eigenlijk allemaal te ver weg naar m'n zin.
Ben dan ook weer redelijk op tijd weer richting huis gegaan, maar toen nog wat binnendoor gereden i.p.v. over de provinciaals weg en nog een leuk natuurgebiedje tegen gekomen waar ik nog wat foto's gemaakt heb, maar het waren meest ganzen die daar zaten.
Vloog op een gegeven moment ook een Kiekendief over, maar ook die wilde niet dichtbij komen....ach, dat heb je met dieren in het wild, die zullen niet altijd doen wat jij zou willen.
Nuelle schreef:
Toch voor Zeeland gekozen i.p.v de AWD?

Jep, Zeeland is voor mij wat makkelijker, omdat ik een enkel heb die niet helemaal meer is zoals 't hoort te zijn en in de AWD moet je altijd redelijk wat lopen en in Zeeland fotografeer ik meest vanuit de auto.