Hallo allemaal!
Ik ben afgelopen Zaterdag met mijn vriendin Rowan eens gaan kijken in Dierenpark Amersfoort.
Alletwee onze camera mee, alletwee jammer genoeg niet meer bereik dan de 55mm van onze kitlens (ik gebruik eigenlijk alleen maar wide en ultrawide glas). Maar daar hebben we ons niks van aangetrokken, we hadden ook geen flauw benul wat we konden verwachten, nooit geweest en geen 'research' gedaan.
Uiteindelijk was het een beetje een teleurstelling dat bijna alle dieren achter dik glas of hekwerk zitten, wat het fotograferen en de kwaliteit van de foto's uiteraard niet echt bevorderd.
Maar ook dat mocht de pret niet drukken. Het was warm en druk en de beesten waren ontzettend lui, de meeste kwamen niet eens de schuilplaatsjes uit tot het einde van de dag.
Eenmaal thuis gekomen, direct alles in Lightroom geímport. Er zaten veel bruikbare foto's bij die stuk voor stuk heel veel verbetering nodig hadden. Veel reflecties, hekwerken, schrikdraden en andere ongein die dwars door de foto's heenliepen. Dus me best gedaan om deze te verwijderen en of te minimaliseren. uiteindelijk toch 30 goede foto's.
De keuze was moeilijk maar hier de 8 beste 'wildlife'

foto's.
Ik heb nog 2 series, 1 van een zielig aapje en 1 van de omgeving/aankleding die ik later upload, deze ben ik nog mee bezig. Hartelijk dank voor het kijken en vertel me wat je ziet!
#1 Bruine Beer#2 Baviaan#3 Hagedis#4 Hagedis 2#5 Hagedis 3#6 Tijger 1#7 Tijger 2#8 Leeuw