Het is 27 jul 2025 10:53

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur vijver + update
 vijver + update
BerichtGeplaatst: 24 jul 2014 07:25 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
ik kan hier geen boeiende titel of verhaal bij bedenken, gewoon een foto waar ik zelf met plezier naar kijk.
Na opbouwende kritiek toch nog aan de slag gegaan voor de update.
en nu de tuin in........
1
Fotografie
2
Fotografie

Laatst bijgewerkt door herrias op 24 jul 2014 12:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 vijver + update
BerichtGeplaatst: 24 jul 2014 10:20 
Lid
Fotografie

het licht is wat hard op het hart van de bloem, de plaatsing vind ik wel mooi ;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 vijver + update
BerichtGeplaatst: 24 jul 2014 10:38 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Vanzelfsprekend is het eigen plezier het belangrijkste, échter (let wel, niet om af te zeiken, maar puur ter overweging):

Je hebt recent laten zien wat meer te kunnen kwa compositie en techniek, daar wordt je dan ook op 'afgerekend' ;)

In dat kader vind ik dit niet zo'n sterke plaat (licht is erg hard, zoals Tony ook bemerkte) en de kleur geel is toch al een lastige, zelfs in de schaduw. Zou het nu niet mooier zijn diezelfde (dodder?)knop te platen met alleen maar één enkel blad als (wazige) achtergrond (minder is meer, tenslotte)? En in de schaduw, mbv paraplu, wit a4tje, of een hulpje?

Tenzij je natuurlijk - zoals de titel aangeeft - de gehele vijver zou willen laten zien, dan zou ik ook echt wat meer laten zien en is de plaat zoals ie is te beperkt.

Gewoon nog een keertje doen, succes!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 vijver + update
BerichtGeplaatst: 24 jul 2014 11:32 
Lid
Fotografie

__Erik__ schreef:

Je hebt recent laten zien wat meer te kunnen kwa compositie en techniek, daar wordt je dan ook op 'afgerekend' ;) Gewoon nog een keertje doen, succes!

tja eigenlijk best een compliment... Bedankt. Ik maak van mijn eigen inzendingen per maand contactsheets om op terug te kijken en vind zelf ook dat er door alle aanwijzingen best verbetering zit in de foto's . daarom ben ik blij met alle op- en aanmerkingen. Dan kan ik nog eens met andere ogen kijken. Soms zit ik echt uren te zwoegen op een foto, zoals bijv. nr. 4 van "Hanzestad Deventer" de engel voor het raam en dan vind ik het best jammer dat het toch geen verbetering is geweest waar wat positiefs over gezegd wordt. Deze is inderdaad alleen door de level-crop-licht scan geweest.
Kan deze niet meer opnieuw maken, te ver weg. maar bij de volgende gele vijverbloem ga ik weer een poging wagen!

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp