Bedankt voor de reacties allemaal.
AJL schreef:
F1 had ik ze toch wat meer naar voren laten zitten zodat de voeten er ook op stonden, jammer
Heb je helemaal gelijk in, het is me op dat moment niet opgevallen, moest ook even snel snel.....heb ze gewoon tussendoor even bij hun gasten weg geplukt.
Mendel schreef:
Over smaak valt te twisten, maar de rode jurk vindt ik alhier niet fotogeniek

Is volgens mij niet rood, maar roze.
Henry schreef:
Nr 1: ik zou links met een "zwarte tree" eindigen. Hondje had je wel wat vrolijker kunnen laten kijken.
Nr 2: groen duinrand er vanaf maakt de foto wel wat rustiger, maar ik weet niet of dat randje er wel vanaf kan.
Nr 3/4: je zou nog kunnen overwegen boven onder en links iets er vanaf te snijden.
1. Ik zal de volgende keer een goeie mop aan 'm vertellen.

2.Ik zou de duinrand misschien weg kunnen clonen, maar vind zelf dat groene randje net wat diepte aan de foto geven......
heb stiekem al 2 paaltjes weg gewerkt daar.
3.Hoeveel ongeveer Henry?
Je mag ook een voorbeeldje maken.
sugarman schreef:
waarom niet de hele jurk erop?
Ik heb 1 foto waar wel de hele jurk op staat, maar daar staat het bruidspaar zelf wat minder leuk op.
Deze foto had ik ook wat meer jurk, maar omdat ie toch al aangesneden was heb ik er wat meer vanaf gehaald om het bruidspaar wat groter in beeld en wat meer uit 't midden te zetten.
Kan natuurlijk ook deze foto nemen en het stukje jurk van de andere foto eraan plakken, maar moet dan eigenlijk aan de andere kant ook weer een stukje erbij breien.