maandagEen gelukkie dat het vanmorgen lekker mistig was en dat even later de zon doorkwam, veel druppels dus in het gazon.
Ik heb 2 acceptabele foto's kunnen maken, het was moeilijk kiezen maar deze is het geworden:
dinsdagVandaag was mijn zonnebril samen met de steiger waar ik op werk om de gevel te voegen het slachtoffer.
Ik moest de steiger wel een eind de tuin in slepen om ongewenste spiegelingen van bomen enzo te voorkomen.
Gelukkig is het een redelijk handzame 'meisjessteiger'.
woensdagVandaag een zelfportret.
Gisteren de spiegel nog afgestoft

maar hier valt niet tegenop te retoucheren.
'k Verwacht geen groot applaus voor deze opname
donderdagHoe verder de week vordert, hoe meer spiegelingen ik tegenkom.
Deze is gemaakt in een kamer waar ik aan het klussen ben, aan het plafond hangt een lamp met een schaalvormig dingetje in het midden. Nooit geweten wat een gaaf effect dat geeft, alsof de vloer van de kamer 1 vierkante meter is. Handig ook dat ikzelf (zittend op de grond eronder) verdwijn in het middenpunt.
vrijdagBij gebrek aan mini poppetje zelf maar wat in elkaar gekleid...
zaterdagGeïnspireerd door de gebroken spiegel van Frans is het vandaag deze geworden.
Maar wat is zo'n Franse spiegel taai zeg, uiteindelijk heb ik het met een baksteen met volle kracht voor elkaar gekregen.
zondagEn de laatste...
De spiegel met het geslepen sierrandje met daarin de reflectie van een theedoek, vest en nog een lapje om een kleurig geheel te krijgen.