Thanks!
Zoekertje schreef:
ben je met Joop weg geweest
Ik ben alleen geweest.
Fotosmurf schreef:
Had je niet even het hek achterin weg moeten soppen.
Waar ben jij geweest.
Is geen hek, dat is een verstek en hoort bij het pakwerk.
Heb al een riem en een lichtpaal weg gehaald en vond het wel goed zo.
Ik ben bij Kringgroep Westland geweest, de vereniging waar ik vroeger getraind heb.
Had een aantal weken geleden al aan iemand beloofd dat ik langs zou komen.
Is dezelfde locatie als waar ik vorig jaar ook geweest ben, alleen had ik toen veel beter weer.
Hans v Ee schreef:
Linke actie, volgens mij is alleen z'n linkerarm beschermd. Gr. Hans.
Is niks links aan hoor Hans, deze honden zijn afgericht op de mouw en zullen je niet in je onbeschermde arm bijten.
Frans schreef:
Als ik jaar de poten/voeten kijk dan mis ik wat.
Kan het ook niet logischerwijs thuisbrengen.
Zie niet waar de rest is gebleven.
Ik zou niet weten wat Frans, heb bij de poten helemaal niets gedaan, ik denk dat het waarschijnlijk zoals Erik zegt het lange gras is.
__Erik__ schreef:
man is nie bang nie, fraai
Zou niet goed zijn als Jan bang zou zijn....ik heb zelf ook een aantal keer in de mouw gestaan en ben dan ook totaal niet bang voor de honden.
De meeste ongelukken gebeuren volgens mij met het stellen en dan niet door het bijten of de tanden, maar omdat de pakwerker en hond soms weleens op een verkeerde manier met elkaar in aanraking komen en als het ware 'botsen' met elkaar.
Een hond van 40 of 50 kilo die met 40 km/h tegen je aan komt daar knappen meest zowel de hond als de pakwerker niet van op.
Vaak is dit een fout van de pakwerker, die de hond verkeerd op pakt, of z'n verkeerde been naar voren heeft staan....je moet echt wat jaartjes meedraaien en er ook feeling voor hebben voordat je echt een goeie pakwerker bent.