__Erik__ schreef:
Zo lang er voor betaald wordt, zal 't ze verder worst wezen...
De lagere prijs is gebaseerd op het feit dat er met CC geen illegaal gebruik kan worden gemaakt van hun applicaties en dat het aantal betalende klanten in totaal nu meer geld in het laatje brengen. Dit toont maar dat er weinig officiele licenties in het verleden van CS zijn verkocht...
Maurice78 schreef:
...
we hebben als test 2 licenties gekocht.
1 voor een vast station dat zal wel goed komen.
maar de andere zal op meerdere machines gebruikt gaan worden.
natuurlijk wel altijd maar op 1 machine tegelijk.
kijken hoe dat gaat lopen dit vooral omdat onze systemen
na een productie altijd ge reimaged worden.
grt
maurice
Ik denk dat de software in de Cloud bij zal houden op welk systeem CC-applicaties zijn geinstalleerd. Per licentie zijn twee installaties toegestaan. Als jullie de twee licenties op meer dan 4 systemen willen installeren, dan verwacht ik dat dit niet mogelijk is. Wellicht (...) kun je melden dat je van systeem wisselt, waardoor je 1 licentie op een derde systeem kunt installeren, maar de procedure hiervoor zal niet "eenvoudig" zijn en de licentie op "het tweede systeem" zal hierdoor niet meer werken. Het principe is niet anders dan dat het nu (dus met bijvoorbeeld PS Elements) het geval is. Ik heb mijn versie op zowel mijn IMac als ook mijn MacBook geinstalleerd. Toen mijn dochter ook een installatie op haar Imac wilde hebben, heb ik mijn installatie op mijn MacBook daarvoor (helaas...) moeten deactiveren.