Bedankt voor de reacties!
De hond op de 1e foto is niet dezelfde als degene op de andere 6 foto's.
Die op de laatste 6 foto's is al een wat oudere hond van 10 jaar, deze is natuurlijk niet zo heel fanatiek meer en daarom gebruiken ze hem om 't de jonge pakwerker te leren.
Jij mag dat hoor Joop.
Achtergronden vind ik zelf trouwens nog wel meevallen, alleen in nr.5 en 6 is de achtergrond wat drukker vind ik.
Het verstek[hokje waar de pakwerker zich in verstopt] hoort bij het pakwerk, dus vind ik niet zo storend, er staan er in totaal 6 van op het veld.
De zwarte achtergrond in foto 3, 4 en 5 is een waterbasin en vind ik ook niet echt druk overkomen.
Wat de uitsnedes betreft had ik bij foto 2 nog wel wat ruimte aan de onderkant gewild en bij foto 6 aan de bovenkant, maar die ruimte had ik niet.
Foto 5 expres zo uitgesneden, zodat alleen de mouw en aanblaffende hond nog in beeld zijn, maar op het orgineel was dit ook al zo, heb 'm alleen nog een klein beetje meer bijgesneden.
Het was helaas inderdaad een zwaar bewolkte dag.
Hoi Nuelle, het is een 'hij', maar omdat jij zelf een teefje hebt zal je de meeste honden wel 'zij' noemen, ik heb dat zelf ook, maar dan omgekeerd......wat bedoel je precies met weerwolf-achtig, want dat zou me denk juist wel fraai lijken?