Hey Frans,
Sorry als ik niet heb gereageerd op je eerste reactie, zit niks kwaads achter. Ik vind dat iemand alles mag zeggen over een foto omdat het iemands eigen mening is.
Als ik een foto plaats dan plaats ik die omdat ik die foto op dat moment mooi genoeg vind.
Voordat ik naar Photodrome kwam heb ik ook op andere forums gezeten. En daar
zag ik veel te vaak dat een reactie op een reactie uitliep op een hele welles/nietes discussie omdat men daar elkaars meningen aan het opdringen was. Soms had ik het idee dat het meer persoonlijk dan wat anders was.
Ik heb me bv ooit 1 keer bemoeid in de bekende Canon vs Nikon discussie (op een internationaal forum). Ik geloof dat er toen iemand was die me het liefste persoonlijk even op kwam zoeken.

Misschien dat ik er nog aan moet wennen dat dat hier eigenlijk een stuk minder is maar het heeft er wel een beetje voor gezorgd dat ik me minder bemoei met discussies.
Ik vind niet dat je de plank mis slaat, het is gewoon jouw beeld van de foto. Ik heb nu een aantal keer samengewerkt met een muah die erg houdt van de extreme make-up. Ik persoonlijk vind het erg gaaf maar ik zie wat je bedoeld.
Het is zeker niet dat ik me "beledigd" voel of dat ik geirriteerd ben bij reacties.
Ik snap je punt van de make-up en het licht (D&B valt mee omdat deze meid van nature een heeeele gave huid heeft) maar dat was voor deze foto bewust gedaan.
No hard feelings! :-)