Bedankt voor de reacties! Een serie met het concept van de eerste twee lijkt me wel leuk ja.
De eerste wilde ik altijd al eens maken. De tweede kwam door de eerste. De bloemen omdat we weer eens een bosje bloemen hadden staan, en ik het leuk vindt om dat vast te leggen (wel met een twist in dit geval). Het idee van de vierde had ik ooit met komkommer gemaakt. Zou van dat concept wel een serie willen maken. De vijfde weet ik zo even niet meer hoe ik daarbij kwam (is overigens een uitgeholde sinaasappel met een zaklamp er via een gat in gestoken, flitser was er te groot voor). De zesde, ik had zo'n leeg stripje bewaard voor je weet maar nooit en wilde iets met een appel. De laatste, we hadden nog een sinaasappel en wilde daar iets grappigs mee doen maar niet een poppetje uitsnijden ofzo.
Persoonlijk vind ik zelf de laatste het leukst.

Mede omdat daar heel weinig photoshop werk in zit. De laatste heb ik maar twee fotos voor hoeven maken. Eentje van een leeg ondergrond, en eentje van het object (vierkant uitgeknipt papiertje op een blokje hout om schaduw te krijgen, met daarbovenop de met een kruis erin gesneden sinaasappel).