@Frans, bedankt voor je tips, ik ga wat meer spelen met het contrast en scherpte, vooral bij scherpte ben ik snel bang dat ik té ver ga en dat de lijn onnatuurlijk "hard" worden, maar ook hiermee kan ik eens gaan experimenteren.
@John bedankt voor je feedback ik heb idd geprobeerd goed scherp te stellen op de ogen, ik moet wel zeggen dat het een wereld van verschil is als je een goede lichtbron hebt! Ik gebruikte hier een canon 600D met een 50mm F1.8 en studio lampen van iets meer dan 100 euro totaal (best low budget dus)
@Henri, ook bedankt voor je feedback, het klopt dat daar inderdaad een schaduw zit, had ik niet gezien op moment van bewerken!
@AJL, dat is inderdaad een goeie tip, ik kan alleen mijn lampen niet dimmen (aan of uit) ik moet meer eens gaan experimenteren met de hoek of anders dimmen door middel van een doek ofzo..
@Sugarman, de tip: KIS is een hele sterke, je wilt natuurlijk meteen alles uitstallen om de meest fantastische foto's mogelijk te maken terwijl misschien: "Less is more" is. Ik ga de volgende keer eens proberen wat 1 lichtpunt doet, ik ben benieuwd!!
Bedankt allen voor het meekijken! Dat is erg fijn

En hopelijk zijn de foto's de volgende keer weer een stukje beter!