Thanks!
bobross schreef:
de dieptewerking heb je wel te pakken , maar persoonlijk zie ik hem het liefst vrij .
Net als bij de baardmannetjes ; ik heb de wereld waar ze half opstaan , of met een rietstengel ervoor ,geen lekkere focus door zwaaiend riet, en dan is het fijn als je hem eens vrij in het zicht hebt
Ik snap wat je bedoelt, heb ook zat van zulke foto's.
Maar dan zit er vaak 1 of meerdere stengels voor het onderwerp en meest ook als zodanig te herkennen.
Vond 't bij deze wel grappig dat eigenlijk zo goed als de hele foto wazig is, behalve het koppie.
RoquiRocks schreef:
Ik vind hem wel mooi.
Hetgeen bij voorkeur scherp moet zijn van een vogelfotografie is scherp. De rest heel natuurlijk wat vaag.
Mooi getroffen!!
Ik ging gisteren ook op pad voor blauwborst ........ en kwam thuis met staartmees.
Ik denk dat jij het wel zo'n beetje hetzelfde ziet als ik.
Ik ging niet speciaal voor de Blauwborst, maar wilde gewoon wat leuke foto's proberen te maken van de kleine vogeltjes in het riet.
Heb meest de Rietgors voor m'n lens gehad, maar ook nog een paar andere waaronder een paar foto's van deze Blauwborst, die maar heel kort wilde poseren helaas.
__Erik__ schreef:
Toch wel een fijne plaat, mooi bonus, netjes gedaan en tja, dat riet er voor, 't is nou eenmaal zijn habitat
Klopt, maar hoop ze meest toch vrij te hebben en dan ook het overige riet niet te dichtbij, want anders toont het weer zo druk.....doordat het allemaal wazig is vind ik dat hier wel meevallen.