Jullie ook bedankt voor de leuke reacties!
Paula, ik denk dat een lager standpunt hier echt niet kan, ook volgend jaar niet, maar ik zou toch graag weer terug willen naar Noorwegen.
Misschien een keer naar Schotland of IJsland, daar zitten ze ook en zijn er misschien weer andere standpunten mogelijk.
Gotchas schreef:
Je ziet hem overigs kijken wat moet dat volk daar toch allemaal
Niet zo vreemd ook, als er dan 1 een beetje in de buurt kwam zitten dan hoorde je gelijk al die camera's ratelen en dacht ik zelf ook weleens......wat een stelletje mafkezen.
Matthijs schreef:
Jammer dan hij net geen visjes in z'n snavel heeft.

Je kunt niet alles hebben
Henry schreef:
Heb je er ook eentje met wat vissen tussen de snavel?
Helaas geen echt goeie foto, de enige waarbij ik later op de camera terug zag dat ie visjes in z'n snavel had was een voorbij vliegende en die foto is niet helemaal scherp en eigenlijk was ook de afstand te groot.
Zal 'm hieronder plaatsen, wel een beetje extra naverscherpt en redelijk gecropt.
Die beesten vliegen echt ontiegelijk snel en ook komen ze plots bij de rotsen omhoog zodat je ze pas op het laatste moment ziet, dus bijna geen tijd om ze in beeld te krijgen.
De Zwitser die ook bij Ole[Eagle Man] was, degene met die 1DX en een aantal hele prijzige objectieven, die is ook 2 dagen bij de Papagaaiduikers geweest, maar ook op zijn website zie ik geen visjes.
Ik ben zelf maar 1 avond naar boven gegaan daar, want het was best wel een zware klim en heb een enkel die dat allemaal niet zo prettig vindt en heb ongeveer 1,5 uur tijd gehad om de Puffins te fotograferen.