Onbeantwoorde berichten | Actieve onderwerpen
►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.
Auteur |
Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....) |
xafke
|
Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....) Geplaatst: 28 jul 2015 23:35 |
|
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
|
Ik weet niet of je goed bent in photoshop maar wat heel leuk is bij kinderen is als volgt:
- adjustment saturatie en zet de saturatie zodat het kleur voor de helft wegvalt maar het kind in de huid net niet grijs wordt. - adjustment curves er boven en het roodkanaal een klein beetje bol zetten zodat de huid terug normaal huidkleur wordt.
Simpel en leuk effect.
Just my 2 cents...
|
|
Omhoog |
|
 |
Erik Symoens
|
Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....) Geplaatst: 29 jul 2015 07:26 |
|
|
Heb je suggestie effe geprobeerd......lijkt me aardig te lukken.....huid komt beter over maar je hebt hier wel veel mogelijkheden erin natuurlijk naargelang hoever je terug gaat ivm terugbrengen van saturatie en optrekken van het roodkanaal in de curve......sowieso bedankt van je tip...
Als je wil mag jij hier je suggestie wel effe uitproberen hoor.....geen probleem mee.....
|
|
Omhoog |
|
 |
Alerion
|
Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....) Geplaatst: 31 jul 2015 14:54 |
|
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
|
De hooglichten in je kleurenversie zijn enorm oververzadigd en daardoor compleet vlak geslagen, hoe komt dat?
|
|
Omhoog |
|
 |
Erik Symoens
|
Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....) Geplaatst: 31 jul 2015 16:23 |
|
|
Denk door iets teveel saturatie in het algemeen toe te passen....was nogal flets van kleuren daarmede ook dat ik voor de omzetting ben gegaan,de kleurenversie was op verzoek maar zou hem niet als basis van beoordeling geplaatst hebben.......dank voor reactie trouwens.
|
|
Omhoog |
|
 |