meerdere pogingen volgen maar was alvast benieuwd naar reacties
bedankt voor de reacties. was ook nog niet tevreden. dit is de nieuwe versie en ik ga daarna nog een heel andere versie maken, of meerdere. tis een leuke (en eindeloze) puzzel en nieuwe techniek voor me.

eens hoor, was teveel chaos. update 3. puntjes moeten nog op de i. maar misschien ga ik toch voor een ander ontwerp, ik weet nu hoe het werkt in elk geval. en ook hier heerst nog chaos, maar anders.
hm, nu ik ze zo onder elkaar zie, vind ik deze gewoon oersaai haha...meer volgt. iets ertussen in denk ik. nachtje erover slapen is zoiezo altijd beter maar ben ik vaak te ongeduldig voor.

versie 4

laatste updates, ik ben tevreden, afgezien van het feit dat ze niet perfect zijn, omdat photoshop (elements 9) niet toelaat dat je volledig staploos kan schuiven en knippen etc. waardoor de foto's dus niet altijd precies kunnen aansluiten. annoying. heeft iemand anders daar ook last van? gaat dat wel bij andere programma's. het helpt om enorm te vergroten, maar niet voldoende, of ik moet een meeeega groot scherm hebben ofzo...
nr7

nr8