sugarman schreef:
Leuk om deze reacties te lezen

1. Ahum, bij mijn eerst volgende snapshot met een turnster mag jij er bij zijn maar dan als schoonmaker van de vloer

2. Alles wat is gezegd heb ik ook gezien maar wat AJL al aanhaalde was de situatie daar gewoon zo. En de magnesium hebben we ook voor het laatst gehouden en dit is dus ook een van de laatste die is genomen.
3. Het T-shirt zat nou eenmaal zo en daar ga ik ook helemaal niets geforceerd aan veranderen omdat het nou eenmaal zo hoort en zo staat die ook op het veld.
4. En zo ook met het magnesium op de vloer. Dat was daar zo op dat moment omdat we daarvoor flink mee bezig zijn geweest en dat ga ik niet "even" schoonmaken.
5. Je mist een achtergrondverhaal bij een foto en dan kom je al snel tot dit soort reacties wat ik ook helemaal niet erg vind en het zegt denk ik ook meer iets over je zelf en hoe het bij jou thuis er uit ziet

Ik dacht dat we op een fotoforum zaten en niet op één of andere tutte club.
Als je goed gelezen had stond er aan het einde.
[u]Misschien is het te kritisch en wordt het niet in dank afgenomen.... leg het dan gewoon naast je neer en trek je er niets van aan. 
[/u]
Ik was er al bang voor dat je met dit soort kritiek niet om kon gaan gezien je reactie.
1.Ik wil nog wel tegen je zeggen dat ik bij je eerste volgende shoot met een turnster niet kom.
2.Ik hoef geen uitleg wanneer je de laatste foto hebt gemaakt, ik beoordeel de foto die geplaatst is.
3. Op een veld maak je actie foto's, kan je hier niet mee vergelijken.
4. Snap ik inmiddels wel dat je mij daarvoor wil laten komen zie nr. 1.
5. Gewoon een kwestie van zwakte zo'n opmerking. Ik hoef ook geen achtergrondverhaal .Ik zeg wat ik van de foto vind en wat er eventueel aan verbeterd zou kunnen worden.
Verdere dicussie lijkt me dan ook zinloos.
Dan wens ik je nog.
Veel succes met je volgende shoot.
Discussie ..... voor mij gesloten.