Frans schreef:
Misschien ook wel goed nadat je 6 mensen voor je, waaronder niet de minsten, in dit topic geschoffeerd hebt en vervolgens/tegelijkertijd de suggestie wekt dat je eigenlijk veel kritiekpunten hebt maar die verder niet noemt.
Ja die kritiekpunten heb ik.
Maar eerst dit.
Ik begrijp echt niet, dat je hier foto's ziet die uitgebrand zijn en dat niemand daar opmerkingen over maakt of er zelfs geen suggestie wordt gegeven om de foto's te verbeteren . De maker haalt zelf al aan dat dat b.v. foto 3 6 en 8 de lucht overbelicht is. Mijn verbazing is dan groot als ik de commentaren lees op andere foto's met soms met kleine afwijkingen, die dan in verhouding het nogal zwaar te verduren krijgen.
Deze meneer sugarman fotografeert niet voor het eerst en ik verwacht dan dat er wat beter resultaat uit komt en niet met een... geintje.. de belichtingsfouten probeert recht te trekken. Dan vraag ik mij af, wat heeft deze meneer "voor" boven andere beoordelingen, waarom vinden we dit nu ineens niet zo erg, dat" uitgebrande" wit?... mag dat.?
Je schrijft.
vervolgens/tegelijkertijd de suggestie wekt dat je eigenlijk veel kritiekpunten hebt maar die verder niet noemt.Dat is toch niet zo moeilijk, als de maker al opmerkt dat een aantal foto's overbelicht zijn, moet ik dat dan nog een keer gaan herhalen?
Ik verwacht meer kwaliteit van de maker van een trouwreportage en ook de kritiek daarop.
Sugarman zit op de kritiek van mij niet te wachten, zelfs een snelle bewerking op een 900 pix foto om alleen maar aan te tonen dat er in zo'n 900 pix foto nog genoeg detail zit om er in de raw versie een betere, zo niet een perfecte foto van te maken, worden niet in dank afgenomen gezien zijn reactie daarop.
Laten we het hier maar bij laten.