Daniel Doyen schreef:
Dit schrijft Fotosmurf :
Citaat:
Vind de 1e de beste
Ik mag nu zoeken en doen hoe ik wil, ik vind in deze foto eigenlijk niets scherp
Fotosmurf, jij maakt onder andere prachtige (super scherpe) sport foto's, dan kan ik me toch
niet inbeelden dat je deze foto met lof bekroond ?
Emotie in een foto mag natuurlijk, en kan veel bijbrengen, maar als een foto op
technisch vlak absoluut faalt, ja, prullenbak voor mij.( en dat "raw" gedoe snap ik niet).
Of is hier het steeds wederkerend comment van "mooi model" gewoon voldoende om dan alle andere aspecten van een foto niet in acht te nemen ?
Gewoon enkele vragen die bij mij oprijzen
DD.
Allereerst wil ik je bedanken voor het compliment voor mijn super scherpe sportplaten Daniel.
Ik probeer mijn eerlijke mening te geven op de foto's die ik bekijk, en dat zijn er beest veel. Soms ben ik druk en geef ik kort meningen. Als ik dan deze twee platen bekijk vind ik de 1e de beste en dat heb ik dan ook gemeld.
Ben het met je eens dat deze plaat niet gestoken scherp is maar is het dan gelijk prullenbak, bij mij niet. Totaalplaatje kan een hoop goed maken.
Martina maakt mooie platen maar door haar manier van bewerken zie ik toch nooit de gestoken scherpte die ik zelf wel nastreef maar dat vind ik niet erg. Ieder zijn eigen smaak.
Niet dat ik er erg van wakker lig maar vind het wel jammer dat je alleen mijn citaat eruit pakt want volgens mij waren er nog meer mensen die de platen mooi vonden.
Even goede vrienden hoor Daniel.