Daniel Doyen schreef:
.................Ieder zijn smaak natuurlijk, en dat respecteer ik,...maar misschien ga ik dan gewoon stoppen om met mijn kilo's make-up dit forum nog verder te bevuilen ?
Ik denk dat niemand dat hier zegt, behalve dan dat smaken verschillen. Vanuit artistiek oogpunt kan de visagie een enorm belangrijke rol spelen. Maar daarom kan het wel zo zijn dat een bepaalde categorie niet echt van dat type fotografie houdt. Dat is alles wat hier gezegd wordt. Er is hier niemand die kritiek op jou werk levert, maar dat is wat jij er nu van maakt. Kijk even naar de lovende kritieken op jou foto's. En nu voel je je ineens aangesproken of aangevallen? Ik denk niet dat dit draadje de plek is om het over het werk van iemand anders te hebben. We hebben het hier over de foto's die hier nu worden getoond. Ik vind DEZE foto's mooi omdat ik van dit soort fotografie houd. Daarmee kan ik andere foto's ook zeker mooi vinden, maar dat hangt er ook weer vanaf in welke context deze worden gebruikt.
Ik heb ook kritiek geleverd op Artenco haar laatste foto. Niet omdat ie niet goed zou zijn. Technisch is ie nagenoeg perfect, maar ik vind hem niet geloofwaardig en daarom niet goed. Daarbij heb ik ook uitgelegd waarom niet.
Zo beoordeel ik elke foto wanneer ik die wil beoordelen.