John1984 schreef:
@Henry dank voor de toelichting!
@Erik wederom de term 'helemaal niks', ik begin me er nu aan te irriteren dat je op deze wijze je mening geeft. Natuurlijk waardeer ik je eerlijkheid, maar de manier waarop vind ik van weinig respect getuigen. Ik zou het erg waarderen als je je mening zou willen onderbouwen, daar kan ik van leren en daarvoor ben ik hier lid. Ik vind het vervelend dat ik dat al in meerdere topics aan je heb gevraagd, en je hiertoe blijkbaar niet bereid bent.
Ik ben me van geen kwaad bewust, het is de eerste keer dat ik het zie dat je deze vraag stelt, wellicht handiger om een PB te sturen als je aandacht van iemand wilt. Klakkeloos aannemen dat iemand je negeert, getuigt in mijn ogen dan weer niet van respect.
Ik verwoord mijn gevoel bij een plaat op een wijze die ik kies, als ik iets niks vind, lees je dat, als ik iets goed vind, lees je dat ook.
Je hebt helemaal gelijk dat ik soms wat kort door de bocht reageer, dat heeft met tijd te maken, ik probeer op alle topics te reageren, af en toe gaat dat ten koste van de inhoudelijkheid.
Desgevraagd:
#1 - overbelicht op de rechter zijde van het gezicht, geen enkel detail in de huid;
#2 - lelijke tang belichting, beide zijdes van het gezicht uitgebeten;
#3 - onscherp;
#4 - top, scherpte delicaat en prima liggend op het oog;
Succes!