Hele knappe foto's!
Ik zal iets kritischer kijken dan alleen mijn:

, dan heb je er tenminste iets aan. ;-)
Ik vind de BG erg mooi. In de eerste twee zie ik hier geen grijs in maar door de schaduw meer taupe achtig. Ik hou er wel van, vooral in combi met het wit en de kleur van de Chi. (of is het een ander ras?)
In een serie vind ik het meestal mooier als de BG wel het zelfde is. De laatste heeft een andere kleur. ;-)
Bij de eerste twee valt op dat het witte fleecje net iets teveel licht heeft gekregen. Bij de laatste is dat top!
Wat ik bij de 1ste en 2de mooi vind is de scherpte en hoe het licht in de oogjes valt. Geeft een mooie catchlight/reflectie wat zacht maakt en aanspreekt. Ik weet dat ze vaak wat verkleuring onder het oog hebben van het traanvocht maar even schoonmaken moet inderdaad wel. Wat ik minder mooi vind aan deze twee is de uitsnede. Bij beide heb je het oortje eraf gehaald.
Bij de laatste vind ik de pose super mooi en leuk maar vind ik je standpunt minder passen. Je had wat mij betreft iets lager mogen gaan zitten zodat ie iets minder van bovenaf kijkt.
Bij deze had ik het kopje ietsje naar het licht gedraaid zodat je het raam in beide ogen ziet of althans voor het evenwicht iets meer in het linker oog. En reflecties zijn lastig. Ik heb er een hele tijd ruzie mee gehad. ;-)
Oortje ook net op het randje. ;-)
Verder vind ik het knappe platen en zeg ik: