Maurice78 schreef:
LOL
we hebben het zelfde werk gebied geloof ik

Zoveel tezien in zeeland !!
Je hebt helemaal gelijk! Prachtig hier!

Deze foto is bij Kattendijke genomen.
Maurice78 schreef:
wat ik ook zie is spot removal boven de leuning.
Daar moet je me toch even bij helpen, ik weet namelijk niet precies wat "spot removal" betekent.
Maurice78 schreef:
de leuning is een dwingende lijn
hoever heb je nagedacht over andere lijnen in deze plaat ???
Ik heb er best wel even over gedacht, als eerste natuurlijk de reling, de lijnen in de stenen naast de trap, de trap zelf, en de lijnen in de horizon ect.
Maurice78 schreef:
zo niet
wanneer je deze plaat na der hand bekijkt wat zou je dan anders doen ??
Ik zou de foto iets rechter hebben genomen, als je nu kijkt naar de trappen had ik de camera meer naar links moeten draaien, maarja, dat zijn altijd dingen die je achteraf ziet, herkenbaar voor iedereen denk ik wel..

Henry schreef:
Een sluitertijd van 3sec is inderdaad niet genoeg voor een ice-look, je moet daarvoor eerder aan 30sec denken.
Klopt Henry, maar ik heb alleen maar een Cokin ND-8 stopper, daar haal je de 30 sec. niet mee. Maar wanneer ik een (ultra-)groothoek heb schaf ik die ook aan!

Overigens vind ik dit ook wel wat hebben, de golven zijn nog niet helemaal verdwenen.
Erik Symoens schreef:
Dat is inderdaad bijna het enige wat echt recht is, scherp gezien! Zo heb ik er nog niet naar gekeken. Leuk om de perspectieven van andere mensen ook te krijgen!
Filip schreef:
Mooie, rustgevende foto
Was het rode lintje de bedoeling? Als extra eyecatcher bijv??
Nope, ik heb het maar op laten zitten, hoort erbij vind ik.

herrias schreef:
leuke foto van mooie omgeving. zelf zou ik de (op de foto) onderste trede + een beetje van de tweede eraf halen. de verhouding in de langzaam smaller wordende treden wordt dan mooier. (smaakkwestie)
gr.
Ik ga het proberen, Bedankt voor de tip!
petervaneekelen schreef:
Prachtige kleuren vooral. Zelf vind ik het fijner bij dit soort foto's als alles recht staat, maar ieder zijn meug

Klopt, ik vind het wel wat hebben.
(Zo heb ik het liefst alles scherp
)