Thanx allemaal!
Zoals gezegd was ik zelf ook niet tevreden met deze foto's, maar Wisse zei in m'n andere topic dat ie er toch wel nieuwsgierig naar was, dus toch een paar geplaatst.
Ik ben er ook niet lang geweest en heb meer tijd in de TV gestoken dan in de Uilen, het was me daar veel te druk en er was te weinig licht......hoger dan ISO-800 of ISO-1000 hoef ik niet te gaan.
Ze voorspelden op het weerbericht opklaringen aan het eind van de middag vanuit het zuid-westen, dus daar hoopte ik op, maar heb maar heel even een flets zonnetje gezien dat door de sluierbewolking heen scheen.
Meksjoef schreef:
Ik zou nog een keer gaan Ron

deze serie is in mijn ogen onder jouw kunnen... Je hebt de lat voor jezelf ook wel erg hoog gelegt
Ik had in m'n vorige topic al gezegd dat de Uilen foto's niet goed waren, maar jij vroeg of ik ze toch wilde laten zien, dus bij deze.
Ik ga waarschijnlijk ook nog wel terug, want het is niet ver hier vandaan, maar dan hopelijk wel met betere lichtomstandigheden.
Heb vanaf aanstaande woensdag wat vrij dagen, dus hopelijk wat meer zon vanaf dan.
Frans schreef:
We zullen maar zeggen:"Je hebt hem."
Fotosmurf schreef:
Net als zovelen heb je hem Ron.
BertvanElten schreef:
Hoi Ron,
ja, "je hebt hem", maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik had 'm 3 jaar geleden ook al.