Je doet dat goed Martina
Jammer genoeg moet ik wel melden als oude man dat het leven komt met vallen en opstaan.
Het is alvast zeer goed dat je daar positief in staat en de draad blijft opnemen ook al heb je eens een dipje

Je zal zien dat dit later allemaal zijn vruchten zal afwerpen.
Je niet laten temmen zou ik zeggen.
Je bent nog jong en de wereld ligt aan je voeten. Als we even terugblikken op je evolutie van dit jaar dan zie ik dat helemaal goed komen vooral ook met de opleiding in gedachten.
We (ik) hebben al een paar keer aan je oren zitten zeuren wat betreft het toepassen van een dof of meerbepaald dan het diafragma. We doen dat niet om je te pesten hoor. Het is je volste recht om daar in vast te bijten maar ik vermoed dat je daar ooit een toegift in zal moeten doen en ons een beetje gelijk geven.
Ik wens je alvast oprecht veel succes voor het komende jaar. Mogen we jou ontwikkeling verder positief zien evolueren. In een recent werkje van je zien we al een jeudig en frisse aanpak. Dat is iets wat wij (IK) als oudjes niet meer kunnen. Wij hebben die feel van de jeugd niet meer. Maar hopelijk neem je af en toe wat van ons gezeur mee als tip wat je dan in je eigen werk kan toepassen naar believen.
Heel veel succes alvast en nog een fijn jaareinde.
Dit jaar was al een succes, doe er nog maar lekker eentje bij