Dat begrijp ik en dat mag ook niet.
Als ik in de dierentuin loop dan probeer ik een beetje dieren op te zoeken die je niet alleen van bovenaf kunt fotograferen, of waar je bijvoorbeeld niet van dat vervelende gaas in de achtergrond hebt.
In de dierentuin foto's maken lijkt natuurlijk makkelijk, maar het is juist de kunst om te proberen je foto's zo te maken dat je niet kunt zien dat ze in de dierentuin genomen zijn en dat valt niet altijd mee.
Mooi laag standpunt, mooie achtergrond en dan ook nog proberen om het dier in een leuke, aparte pose/houding te fotograferen.
Ook de lichtomstandigheden willen in een dierentuin niet altijd meewerken, je hebt soms een donkere omgeving/verblijf, of het verblijf van het dier is zo geplaatst dat je bijna alleen maar met tegenlicht een foto kunt maken.
Als je dan toch perse het dier wilt fotograferen dat alleen met een hoog standpunt genomen kan worden dan kun je dat natuurlijk doen, maar als je de foto dan hier ter beoordeling plaatst dan kun je reacties verwachten waarin dat hoge standpunt dan ook genoemd wordt.
Is ook helemaal niet erg en heeeeeel soms kan zo'n hoog standpunt zelfs wat toevoegen en ook dan zal je dat waarschijnlijk te horen krijgen.