Citaat:
Klein vraagje, is model op achtergrong geplakt?
Citaat:
Nee dit is het niet voor mij, de visagie voor mij "te" en het model zit vreemd op het stenen richeltje, hier klopt iets niet, het ziet er geplakt uit in de achtergrond.
Bedankt voor de reacties.
Een beetje uitleg dan:
Ik "knip en plak" nooit mijn foto's, ik kan dit gewoon niet

of zeker niet goed genoeg !
Enkele jaren geleden heb ik dat een tijdje geprobeerd, maar de resultaten konden me echt niet bekoren.
Ik "maak" liever zoveel mogelijk de foto bij het afdrukken.
Zoals hier bijvoorbeeld:
Ze zit dus niet op een stenen richeltje, maar wel op een houten lat (plank) van een bank tegen een muur.
De zon staat laag, er komt dus licht onder de houten bank.
Bovendien zit het model op haar rechter bil, de linker komt dus naar voor in de ruimte.
Dit zijn gewoon trucjes die goede modellen toepassen om op een foto minder dikke (samen gedrukte) billen te hebben. ... en dit werkt !
Hier is niet geflitst, er staat alleen een reflector links/voor...
Ik had ook wel gezien dat het een beetje een zwevend effect gaf

... maar het geeft ook wat diepte
aan de foto, en is eens iets anders

het moet (voor mij) niet altijd super klassiek en in de verwachtingen liggen.
Aangaande de MU,... wel mijn modellen en MUA vragen eigenlijk naar meer extreme zaken,
ik begrijp dat niet iedereen ( hier ) dit kan smaken, maar in eerste instantie werk ik toch voor het model en de MUA.
En mijn shoots begin ik steeds met een basis MU, dus, daar heb ik ook een reeks foto's van,
deze MU, is reeds van het einde van de dag, het was de voorlaatste, de laatste was nog extremer

Wees er echter zeker van dat ik steeds rekening hou met de hier gegeven reacties, positieve of negatie.

En het is begrijpelijk dat ieder beeld niet aan iedereen kan aanstaan
Oef, wat een lange uitleg !
DD.