ArtenCo schreef:
Henry schreef:
Super!
Voor mij ook de eerste vanwege het blauwe licht en de tweede vind ik wat krap bovenin.
Ik ben wel benieuwd met welke lens (welk brandpuntsafstand) je deze foto hebt gemaakt.
De eerste foto met brandpunt 28 mm en de tweede met 35 mm..
Ontwikkelsoftware van de camera, die begrijp ik dan weer niet?
Heb ik het kleur verschil waargenomen tijdens het fotograferen? Eerlijk gezegd, ik weet het niet meer. De kleuren veranderen daar heel snel, dat weet ik wel. Ik weet nog wel dat ik bijna euforisch was die ochtend, we hadden meerdere dagen gehoopt om de zonsopgang mee te mogen maken. Elke ochtend vroeg de wekker zetten en bepalen ga je wel of niet eruit. Deze ochtend was het "raak". Zonder ontbijt, ongewassen maar met de hele klere zooi aan spullen de deur uit. We sliepen op het eilandje welke je op de foto ziet. Dan de berg op met alle spullen, wat nog niet zo eenvoudig is. Stijl, glad en vooral ijzig. Bovenop een koude wind maar dat kan de pret niet drukken. Genieten van het uitzicht en aan de slag.
Daarna de berg weer af, terug naar het vissershuisje waar papa warme broodjes heeft gebakken, een eitje heeft gekookt en een pot dampende thee op tafel stond. Wat een goed begin van de dag.