@ ppp tuurlijk hoef je je niet bezwaard te voelen vanwege je feedback

,elke vorm van feedback vind ik waardevol en fijn dat je de moeite neemt. Dank juist daarvoor. Hierdoor ga ik opnieuw kijken en bedenken in hoeverre ik met je kan meegaan en een leerpuntje krijg. De gehele serie is op school beoordeeld door velen en heeft een waanzinnige beoordeling gekregen. Natuurlijk is er een kwestie van smaak, regels of juist geen regels, geld natuurlijk ook voor onze docenten. Iedereen heeft een mening en iedereen heeft ook gelijk. Je zou kunnen denken waarom ik het dan hier ter beoordeling zet? Nou heel simpel, hier zitten veel kritische mensen en ik hecht veel waarde aan jullie feedback

.
F2: de hand valt in de schaduw dat zou inderdaad een punt kunnen zijn, ik heb hierover ook feedback gevraagd aan mijn docent. De accenten liggen heel goed, hand in de schaduw was geen enkel probleem. Toch denk ik ook dat ze de roos het best in de andere hand had gehouden.
F3: ik kan wel goed zien wat ze in haar hand heeft, nl een mes, het hoeft niet prominent in beeld maar wel zo dat er licht op valt. Het gezicht is naar mijn idee prima belicht, je ziet zelfs nog de witte mouw en een lichtstreepje over de arm, het gezicht past bij de jaloerse en duistere gedachten...Het haar trekt de aandacht, is ook logisch want de lamp stond schuin erboven met een aantal vlaggen ertussen, deze vlaggen bestonden uit diverse lagen fijne vitrage om het licht te temperen en verdelen. Een kaarslicht zou een mooie toevoeging zijn geweest maar de gehele serie moest in dezelfde lichtomstandigheden gemaakt worden. 1 lamp,1 reflector heb ik gebruikt. Het "vlammende" haar vond ik goed passen bij de emotie.