Leuk hondje ! Bij foto 1 zou ik wat onregelmatigheden in de achtergrond weghalen....Wel wat jammer dat ie niet in de camera keek... Foto 2 lijkt mij wel scherp, vind het randje waar het donkere gedeelte begint wat storend.
compositie, belichting en kleuren zien er netjes uit, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ze beide niet scherp zijn. Misschien kun je de exif er ook nog even bijzetten, dan kunnen we misschien zien hoe dit komt?
bij F1 mis je scherpte, bij F2 is de scherptediepte net iets te beperkt.. (achterste oogje en oortje valen net buiten de dof) Zou een net iets hoger f/getal kiezen..b f/4 of net iets hoger nog.. Wel een dotje van een hondje btw!!
Foto 1 is 1/20 dit is uit de hand voor de meeste mensen echt te weinig. Bewegingsonsherpte , vrijwel zeker.
Met dit brandpuntafstand is het ook opletten voor vervorming, tenzij dit gewenst is.
Buiten de scherpte staat het hondje er gewoon harstikke leuk op. Vooral in foto 2. Op het gebied van bewerken/afwerken van de foto's is ook nog wel wat te verbeteren. Een goede foto als basis is wel het belangrijkste natuurlijk.