de foto´s zijn gisteravond gemaakt bij het licht van de ondergaande zon. Ben heel benieuwd of jullie het wat vinden. #1 F4,8 1/200 sec. 48mm #2 F5 1/200 sec. 50mm #3 F5,6 1/200 sec. 135mm #4 F5,6 1/200 sec. 112mm #5 F4,5 1/200 sec. 40mm
edit; even genummerd
Laatst gewijzigd door pafeme op 05 feb 2010 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Heb bij de foto's waar hij/zij helemaal opstaat toch het gevoel dat ik het standpunt iet lager zou willen.... Bij foto 1 zou ik ook de lucht eraf halen, bij de laatste foto zit ik nog te twijfelen... Mooie licht op dit beest !
Leuke serie. Alleen ik zit ook een beetje met de kleur. Ik zou toch ook eens proberen hoe de foto's uitkomen als je de witbalans eens wat bijtrekt naar links. Ik snap dat het door de ondergaande zon komt en dat dit de sfeer geeft die er was, maar toch zou ik ook wel eens het resultaat willen zien als de witbalans anders is. Dan komen de kleuren ook natuurlijker over. Een hond is geen onderwerp waar deze kleur mooi bij past. Daar wil ik liever de kleur van de vacht zien en het groen van het gras etc.
Bij een boot op het water met ondergaande zon, is dit weer een ander verhaal. Of soms een landschap met een rode lucht etc.