Goeie morgen! De zon scheen zo mooi door het gras. Het levert bijna een mysterieus beeld op. Ze zijn mss wat druk. Maar ik vind ze toch wel wat hebben. Ik weet niet niet. Daarom graag jullie mening
Update
Ik weet niet.. Nog steeds niet echt een succes
Laatst gewijzigd door Kelly op 21 apr 2009 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind het idee leuk, maar de foto's zijn zo te druk in mijn ogen. Ik kan in beide foto's geen prettig rustpunt vinden. Wel een mooi laag standpunt ingenomen.
Het idee is absoluut erg leuk, iets minder drukte zou wel welkom zijn, hoe je dit met grassprieten voor elkaar gaat krijgen???????????????????? Geen idee......
1 is leuk! op de 2 is de bokeh niet zo mooi en de volgorde voor een "mooie" bokeh foto net verkeerd om (voorgrond scherp met daarchter bokeh) maarja dat kan natuurlijk ook anders! Alleen hier vind ik het niet zo werken
Foto 2 vind ik veel te druk door die onscherpe druppels in de voorgrond Foto 1 is ook redelijk druk, maar dat heb je snel bij een grasveldje Vind hem wel mooi
Ze zijn inderdaad erg druk door de onscherpe druppels. Ik kan me wel voorstellen wat je wilde laten zien. Inderdaad mooi licht dat door het gras heen schijnt, vooral bij foto 1. Jammer dat de grassprietjes er daar niet volledig opstaan en aan de bovenkant worden afgekapt. Foto 2 zou inderdaad sterker kunnen zijn door de onderkant te croppen, maar dan nog msi ik daar de mooie lichtval van foto 1.