Camera: olympus is3000
Film: Agfa Vista Plus 200 (Kruidvat)

zoals deze?Erik Symoens schreef:Update is inderdaad iets beter.....het ligt eigenlijk aan je standpunt,,,,,deze is nu frontaal genomen....moest jer er vanuit rechts in een hoek van 45 graden hebben opgestaan zou hij beter uitkomen,,,alles zou auto geweest zijn en de lichten zouden ook beter zijn uitgekomen,,,![]()

Stelen kan ook Xafke.xafke schreef:Of vragen of ze even de wagen willen verplaatsen (als je tenminste de eigenaar kan vinden) Mij is dat ooit eens gelukt. Zijn we naar een bosje gereden. Waren mensen uit Oostenrijk als ik mij nog goed kan herinneren die naar een oldtimertreffen kwamen. Heb ik hun nog foto´s nagestuurd als dank.

Het roze heb ik in het origineel al verbeterd, maar voor een deel wordt het ook veroorzaakt voor de rode lampen. De ruis is inherent aan het filmmateriaal en daar kan ik weinig aan doenmrJanneman schreef:
Vind de toning best mooi maar hij zit dan gelijk ook tegen het kritieke roze aan. Straatbeeld bevalt mij wel Freerk maar die fiets had ik weggehaald( niet stelen, hahaha). Muur en auto kan mijn inziens wel. Auto op circuit zie je ook de omheining altijd etc.
CLose up beeld vind ik erg fraai overigens en is toch mijn favo gelijk.
Wat me wel opviel is dat het witte deel wat zichtbare ruis heeft( jou manier van werken natuurlijk ) maar de metallic delen niet. Heel fraai.

Die zal ik voor altijd schuldig moeten blijven want waar ik over sprak was nog in mijn analoge periode toch ruim 20 jaar geleden denk ik zo.Erik Symoens schreef:Ben benieuwd naar die foto's Xafke....