up-date

Achtergrond is gewoon puur wit. bewuste keuze, ik wou de beauty fotografie benaderen.

wees blij dat je veel reacties krijgt. Iedereen doet dit uit bestwil en vanuit eigen inzicht. Blijf kritisch naar jezelf en pik er hetgeen uit waar je iets mee kan en leg andere adviezen naast je neer. Even een anekdote over mijzelf:ik had eens een mooie foto gemaakt en daarvan een in mijn ogen hele mooie donkere bewerking. Ik was helemaal verliefd op die foto. Op fora werd hij redelijk afgekraakt, al dan niet subtiel, haha. De opmerkingen kwamen maar niet door mijn pantser, want een van de meest subtiele fotos van me werd de grond in geboord. Ik liet het zo en de fotokwam in mijn pf. Jaren later: diverse foto,s bleef ik mooi vinden maar de betreffende fotobegon in mijn ogen zijn kracht te verliezen. Ik keek er nog eens goed naar en het was hem toch net niet. Om redenen die onder meer jaren terug als advies waren gegeven. de betreffende foto kan ik niet meer laten zien want hij staat niet meer op mijn site en heeft zijn plekkie moeten afstaan. Moraal van dit gezwam: