Foto 3 is de mooiste.
groet

xafke schreef:Ale we gaan nog een potje bashen...![]()
Ik doe er niet meer aan mee daarom heb ik ook alle foto´s weggehaald en plaats ik er geen meer.
Als je goede fashion fotografie wil zien dan raad ik je bv de site van peter nackaerts aan. Een rot in het vak. Je zou ook eens een fashionblad kunnen openslaan Martina. Beetje inspiratie opdoen.

Martina schreef:Eelke schreef:hahaha zoek foto's gebruiker xafkex; geen enkele foto geplaatst!!!! En lees continu feedback van xafkex.. Hoe kan dit??? Heb ergens een keer een verhaal gelezen over dat je kinderen fotografeert.... vind het persoonlijk een slap excuus.. maar goed nu weer ontopic.
Ik volg Mendel eigenlijk wel in deze. Foto 2 met die stoel vind ik net jammer anders vond ik hem wel wat beter overkomen.
Ja ik vond hem in eerste instantie ook beter overkomen. Maar heb overlegt met mijn leraar en ik wil in totaal nog een serie maken waarbij het kader net nog te zien is, waar je bent. Net zoals ik een foto heb gemaakt op de achterkant van een witte trailer, die ik eerst zou bijsnijden, maar net nog een klein deel op laat zitten! Voor mezelf wel even wennen maar ik vind hem steeds leuker! Ik snap wel dat het storend kan zijn!