Ik ben een paar keer het bos in geweest de afgelopen weken. Wat restanten Heide en paddestoelen waren mijn deel. De laatste keer was de ondergrond erg droog en paddestoelen niet meer te vinden. Hopelijk valt er komende weken flink wat regen zodat de paddestoelen de kop weer wat nadrukkelijker opsteken.
persoonlijk vind ik de heideplaatjes lekkerder, zeker qua sfeer en rust. De paddo's zijn wat "wilder" en 'onrustiger" in de achtergrond waarbij deze toch een groot deel van de plaat uitmaaken. De paddo's worden naar mijn mening hier toch wat door overschreeuwd
Dank je wel Henry!!! Het wordt tijd voor een paar flinke buien.... daar fleuren de paddo's weer van op want momenteel is het een droge bende in het bos waar ook ik "verdrietig" van kan worden.
Prachtige serie, zowel de paddenstoelen als de heide hebben ieder hun eigen charme. Hier is het bos wel vochtig gebleven en dit weekend is er weer aardig wat water naar beneden gekomen.
Dank je Rob. Inmiddels is ook hier een flinke hoeveelheid water omlaag gekomen. Ik zal van de week weer eens kijken hoe de paddenstoelen er voor staan. Ik heb een aantal mensen beloofd met ze het bos in te gaan om paddo's te fotograferen..... dan is het wel zo leuk als er wat keuze is.
Bedankt voor je compliment AJL. Goed kijken is de enige manier om ze te vinden.... Maar als je dan eenmaal een plek hebt is de kans groot dat je daar meer vindt.